Wednesday, February 4, 2009

wargggggggghhhh...

fuyyoooooo...
da sebulan aku x carut2 kat karpet ni...
patut la banyak pahala aku dpt..
wakaka..
xde la..men2...
anywaykan banyak mende best jd skang...
firstly...





aku dpt mp4...zen creative..huhu...time kaseh kpd mu yg sudi menhadiahi ku sempena ari jd ku yg ke 15...uhuhuhu...




secondly....





project aku yg dulu kan...su*k gile...
aku da la x suke wat jamban2 ni...
cam bangang je aku rase diriku ini...
tp seriously la...if aku keje nnt aku akn tolak sume keje yg berkaitan ngan jamban...
huhu...





thirdly...



cuti mid sem aritu aku jatuh dlm tren...uhuhu...
seb bek la x malu sgt...
(tu la lenkali jgn tido bergayut kat tali dlm ktm tu...)
huhuhu




keempat(fourthly)...



aku berperang ngan sorang mamat ni pasal konsep utk dinner id...
x ke bangang(oopppss...sori) ade ke patut nk kosep tutttttttttttt(x ble disebut..nnt ade yg terase...)...
padahalnye kan...white garden party da ok da...(time kaseh kpd diriku yg mencdgkan white itu...time kaseh juga kpd ili yg menambah garden itu...wakaka)...
aku mmg....heiiiiii...x tau la nk ckp ape..




kelime....




aku da penat...
so aku nk opp...
ketemu lg di laen waktu....
dadadadada

No comments: