Tuesday, February 10, 2009

aku kalo da bengang.....mule rase nk gigit kuku kaki

arini an..
aku nk bercerite ttg politik...uuupppss...
skang da x le...
banyak stalkers yg nyibuk2 kat cni...
kang x pasal2 aku kene tahan...
uuuuuuu...


so arini aku nk cerite tentang anjing dan bayang-bayangnye..
pade zaman dahulu tinggal la seekor anjing yg tamak...
suatu ari die berjumpe dgn seketul tulang...
lalu dibawanye berjalan2...
dlm perjalanannye...
die tlh bertemu dgn sebatang sungai...
lalu dilihat didalam sungai itu terdapat seekor lg anjing...
dilihatnye juga anjing itu sdg membawa seketul tulang...
lalu timbul rase tamak didalam dada anjing itu...
lalu die pun terjun la hendak mengambil tulang itu...
lalu die pun terjatuh la dlm sungai itu..
sebenarnye anjing di dalam sungai itu merupakan diri anjing itu sendiri..



kisah ini telah dijadikan cerite utk kanak2 sebelum tidor..



begitulah kisahnye..




anyway kan..
aku just nk ckp la...
inila yg bakal aku tulis kalo sume org asyik nk sekat je ape yg org len tulis dlm blog..
hek ele...
kalo x nk bace x yah la nk bace...
sibuk je nk blok2 ape sal...
aku ade ckp ngan ko ke...
kalo ko nk blok gak gi la blok teratai tu..
kat ctu banyak bapok...
settle...
bodo..




inilah luahan hati diriku terhadap mereke2 yg suke hendak menyekat kebebasan bersuare..




hidup juni!!!!

yeahhhhh


aku la bakal meneraju pucuk pimpinan di mase dpn...
yihaaaaaaaaaaaa!!!!!!

No comments: