Wednesday, February 18, 2009

mekerepek....

haha...
dgn bangganye aku menyatekan bahawa...
aku x siap lg assignment esok...
haha...


sume nye gara2 counter strike(sume slah abg ngan kechique)



anyway bukan sbb tu je...
aku mmg mls pun nk wat...
heisshh...
x tau la ape nk jd...
juni haiqal...kamu perlu berubah demi mase dpn bangsa dan agama...
huhu...


td kan aku telah menjatuhkan diriku di tangga bidara...
sakit wooo....
mujur la x de org...
walaupun aku ade dgr hilai tawa kanak2 nakal...(babi lah kpd sesiapa yg tertawa itu)
lalu ku pulang kebilik dgn nada keciwa...
huhu...


masuk ni...aku da 7 kali jatuh dlm uitm ni...
aku rase kan...
uitm perak ni x suke aku la..
mcm aku heran...
ko ingat aku suke sgt ko...
moh la gaduh...
bajet best tol...




lg satu kan...
aku bengang tol la...
ngape la couple2 kat uitm ni suke sgt lpk kat uptown ngan downtown...
die tau x yg aku ni pantang tgk bercouple....
haishhh...
sesungguhnye barang siapa yg tidak mempunyai sebarang ikatan yg sah bla bla bla bla
(juni haiqal dont speak if u r part of them)...hihihi
anyway aku x de la nk melepak kat situ kan...
hihihi



tu je la utk arini..


k la...
buhbye...

No comments: