Thursday, February 26, 2009

selesai jua segalanye.....

yuhuuuu...
ari submision tlh berlalu...
oo yea......
gile ah...
aku x tido dua mlm...
betape nye aku ingin mengatekan bahawa hidup di sekolah berasrama penuh integrasi temerloh lebeh baek dr menjadi pelajar u ini...
at least kalo kat skola ble la TIRU2 org...(time kaseh kpd sahabat setiru ku...adli,nua,shakey,jeni,fibo,akip....)
kat sini mane ble...
huhu...


kat sini kalo tiru...abes la...
mau letus perang dunia ketige...
huhuhu....


da lat tu...
aku x sempat siap gak...seb bek la die tunde 2 jam...so sempat la aku mentouch up...
hihi...amyway aku berjaye dgn jayenye...
skali lg tanpa sebarang contengan di design ku..
uuuuuu


arini jugak aku rase spt ingin menampar pelajar yg berade di sebelah ku pd saat ini...
spe ntah die...
nk tampar je rase...
huhuhu...


aku nk jumpe sume imtiazian...
miss gile kot...
ni mule nk nyanyi lagu airmate sang perantau ni...huhu


ok la...disebabkan lect da msk klas so aku kene la stop...

k la...buhbye...