Monday, December 15, 2008

kegembiraan bercahayakan sinaran kebahagiaannn...hoho

wuyoooooooooooooooooo.........
smalam kan aku tlh menyopping kan diriku..
huhu...aku tlh membeli pelbagai jenis genre baju...(aiyoo...betol ke term aku ni)..
pastu aku turut membeli sepersalinan beg baru berwarna putih..di liliti warna keemasan..
huhu
turut tersenarai sehelai jersey uh betol2 buat aku termimpi2..
hampir 3 mlm aku memikirkan baju itu..
dan akhirnye aku berjaya juga..
dek kerna warnanye yg begitu indah skali...
oh adidas...huhu
ku jua telah merungkai satu persatu album yg ku senarikan dulu..
dan kini semuanya menjadi milikku...
trima kasih kpd ayahnde tercinta...yg sanggup melayan karenah shopping ku...
sume ni salah shopping...aku x bersalah...
aku jua telah membeli satu lg album yg tidak aku senaraikan dulu...
sebenarnye aku tertarik setelah mendengar satu dr albumnya yg menjadi lagu tema drama hebat rona RONI makaroni...
huhu...iaitu album aliff oiam...
hoho...


ape lg ye yg ku beli...
o ya...
aku telah menikmati burger prosperity yg sudah lama ku tidak menjamahnye...
semua ni gara2 iklan di tv itu...
begitu menggiurkan...
huhu...


ape lg ye...
ye...aku jua telah menghabiskan sejumlah wang yg bernilai 1 ringgit 5 sen..
untuk membeli aiskrim mcd...hohoho...


smalam merupakan satu ari yg begitu indah di penuhi warna2 kegembiraan pd ku...
ya Allah ko jd kan la hari2 ku seperti hari2 smalam...ameen...
huhu...
oh papa ku...terime kasih..
inilah tuah menjadi satu2 nya ank lelaki dlm sebuah keluarga...
wahaha...
kepada nur dalela(kakak ku) dan siti nurhafizah(adikku)..
jgn marah ye...huhu...
inilah namenye rezki bdn...hoho
hoho
hoho
hoho
glk santa ckit...
hoho
hoho
hoho
amek mood hari natal(wakaka)


tu je la...
mmm papi(silap lak...ni lg britney)
tukar2
mmm papai...

No comments: