Wednesday, December 24, 2008

dont judge a film b4 u watch it first...

lalalala...kita carik kerja lala...
wakaka...
camne la ble tersembul lirik lg ni..
haha..
actually kan arini kan aku telah dikerah oleh papaku untuk menemani adikku menonton wayang...
huhu..
ye la kan...
sebagai seorang abg yg mulia dan saksama aku pun bertindak sbg peneman sejati la kan..
actually arini aku x de mood lgsg nk stat enjen kete tu..
tp demi kasih syg ini...aku gagahi jua..
huhu

makanye aku pun mengambil kunci kete ku lalu ku jerit pd adikku..
begini bunyi nye...
"woi ko kalo nk gi baek siap cpt...aku mls nk terlibat dgn kesesakan lalu lintas"
adikku pun membalas..
"ek ela...relax2 la...kecoh"

lihat la sendiri...aku pula yg dikatekan kecoh...(kecoh la gak)
setelah hampir aku menyetat(men+start) kerete tibe2 aku dihalang oleh kucingku..
shapopo namenye...
br la aku teringat..beliau belom menjamah sarapan lg..
lalu aku pun sekali lg menerbitkan suara benak ku..
"woi pegi la bg makan kucing tu dulU"
adikku tanpa berlengah trus la memberinye makan..
setelah selesai kami pun bergerak...
sampai shj ditempat yg nk dituju aku bertanye kpd adikku..
"ni nk tgk citer ape?"
bls adikku
"cicakman jom!"dgn nada penuh harapan...
bls ku pula..
"hoi wat the hacks...ko da x de cite lebey bermaruah ke?"
bls adikku..
"kalo x tgk cicakman aku gitau abah ko amek 10 hengget yg die bg aku"

alamak...ugut la pulak kan...
demi menjaga rahsia kerajaan ini aku pun menuruti la permintaan adikku..

makanye...arini aku telah menonton...
"cak cak cak cak...sayalah cicak man,,,"
huhu


setelah selesai menonton aku melihat adikku tersenyum girang..
anyway kan...undeniable dat dis film still can capture my attention la..
as dis was kinda like first malaysia film which try to implement the CGI system i think dis is a good start..
also still far behind when compared to spiderman,batman and all stuff but then it was a good try..
congarates...
still worth it la to watch it..


hemm lps tonton tu kitorang pun blk la..


ni la ape yg aku wat arini...
hemm
lenkali kite cite2 lg ye...
daddddddddddddddaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments: