Saturday, December 27, 2008

at last+SELENGA+kene kantoi....

huhu...
akhirnye aku tibe jua di perkarangan uitm perak..
hati didalam berdebar2 saat ku menghapiri pintu gate yg dihuni pak guard berhantu...wakaka


aku gerak dr rumah td kol 10 pagi n sampai kol 3.30 ptg..
hey...bpk lame sial...
can u just imagine wut happened wif my ass@butt...omg...
da kematu di buatnye...
actually kitorang ble sampai lg awal...
tp sume ni gare2 hentian tapah..
hoho
kitorang(aku,papaku dan pakcikku) benti la kat tapah ni kan...
pastu da siap2 beli kay ep si aku pun mara la ke kereta yg pd waktu aku tinggalkan sebentar td dihuni oleh papaku dan pakcikku...
aku berdebar2 saat ku lihat kereta seakan dikerumni ramai org...
aku pun ape lg trus memainkan watak ku...
sambil ku campk kay ep si itu ke tepian aku berlari lari menuju ke kete ku(hihi..part ni banyak tambah2 la bg gempak ckit..)
sambil ku jerit nama papaku...begini bunyinye..
"papa..pa..pa..pa..pa"...ade gema skali ye..hihi
lalu ku lihat ade pulak sebuah lg kete yg terbukak bonet dpn nye...
sesampai shj aku di kete..
ropenye...
ayh aku jd pomen daaaaa...
die tlg kete rosak tu...
huhu...
baiki punye baiki punye baiki jam sudah menunjuk jam 1.30 ptg..
hoho...
tibe2 ayh ku mengambil tindakan bijak yg pd aku sepatutnye dr awal dilakukan sebegitu..
ayh ku berkate kpd tuan kete itu..
"maap cik, sy x pandai sgt bab2 baiki kete ni...ape kt cik panggil je bantuan PLUS.."
aku yg di belakang merasekan spt pakcik itu terkene dgn lawak selenge bpk ku td..
tanpa segan silu ayh aku pun trus berlalu dr situ tanpa ade sedikit pun riak bersalah di wajahnye..
hohoh...
maka bermule la perjalanan kami semula menuju ke uitm>>>>>>di hatiku......


skang ni aku ngah kemas2 brg...
da la aku je yg blk awal...
patutnye blk esok...
tp x pela...
ayh ku ade tugasan di opice nye..
huhu


sebelum ayhku pulang td di sempat berseloroh dgnku...
katenye beg duetnye tertinggal di hentian tapah...
aku sungguh berdebar2 sekali...
lakonan ayhku cukup mantap...
die begitu berusaha konon2 carikl abeg duet die yg "ilang" tu...
last2 aku da cam sedey2 tu ayh aku pun menghulurkan sejambak duet berserta sekeping senyuman yg manis...
ingin shj aku mengetuk kepalanye namun die la bapa dunie akhiratku...
lalu...aku pun pretend la mcm muke x terkejut...
huhu...


begitula cerite ku di ari sabtu yg indah ini...
huhu...
k la..
semoge ketemu lg..
daaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments: