Thursday, April 9, 2009

suck+fuckoff+babi=part 1..

babi la part 1 ni...
pangai cam celaka...
gile cam babi kan...
da la kuang aja ngan lecturer ok...
pastu x siap final project...
gile pangai cam cibai kan...
pastu cr pasal ngan papa aku(cik halim)...
gile babi kan...
da la tu...
nk kate tlg dinner...gi mampos...
kalo design tu cantik x pe gak...
ni design pun cam design bontot lembu...
hello..
bontot lembu lg cantik ok...


aku mmg anti part 1 ni sampai la aku menghela nafas...
da la bodo..sial..pu*i...sume la word mencarut kat ats muke bumi ni aku anugerah an kpd part1 intake januari 2009...

da la tu...
ditambah pule dgn bengang nye aku terhadap seorang mamat ni...
eh...wait2...i mean minah...no...mamat2...eh2..jap2...minah la i think...eh mamat ke..ape2 je la..
ni lg sorang...
aku mmg anti kalo org tau ckp x reti nk wat...
hello setakat nk arh2...wei makcik sedare nenek aku bole...
engkau bile time2 camni mule la nk nyibuk2 kan...
mmg aku sakit ati la...


da la tu td ade segelintir umat mencari pasal dgn aku...



da la ...
sketch up aku x siap lg...
baek aku siap kan dulu...

lenkali aku nk carut2 lg...
babai kwn2...
fuck off part 1..
dan engkau babi utan..
ditambah dgn setan2...

4 comments:

~meinnameistgarlic~ said...

salam...wep, bleh tahan ko carut...marahnye...hua3...

shafinas razali said...

ntah sape2 plak ahh si blossom sakura nih. amboi2.

belahh wt SKETCH UP. hak tuihhh lah woi.
hahahahahahah :D

dita90 said...

hey setuju x klu aku nak tubuhkan persatuan anti-part 1 ni.
kita boikot dinner diorg smpai ke thn akhir...
hahahaa


melampau plak. :p

Ari said...

saba juni...
jgn kesah psl 'minah' tu...
die bkn ade kuasa pn nk ubah2 dinner nih...
ko pn lgi brjawatan drp die dlm dinner nih
ilek...

and yes....fuck off part 01!!