Saturday, April 18, 2009

UNTITLED

at last final submission berlalu...
terlalu banyak air mate ye melande klas a..
haha...but not from me ok..
anyway sume tu duniawi...(ceh...gile tiru ayt org kan..)
haha..

post modern akn tetap bersemadi dlm benak kalbuku sebagai stu theme yg sgt bodo...
sirius...


skali lg...
ingin sy tegaskan di karpet THE OTHER SIDE OF ME ini ialah...
kpd lepasan2 spm...
fikirla banyak kali jika anda masih ingin meneruskan niat mengambil Id...
sebelum menyesal di kemudian ari...


haha...
inila kt2 pujangga dr ku..


anyway dinner da berlalu dgn terlalu banyak kontroversi ok..

walaupun dis is da best dinner ever(kate2 seorang jelitawan...debor2..)
tp still lots things happened behind the stage...

anyway enough bout it..
coz 4 me..as long as guests had fun n enjoyed da nite...its enough..


yg menjadi persoalan nye ialah...
ape kah slah kami..(aku dan adik beradikku)..
sehingga di cerca dan di maki tanpa sebarang belas kasihan..
adakah kerana kami bakal menggugat tpt 'mereka2'...
atau kami bakal mengambil tpt mereke skali lg utk id day..
semua tu bakal terjawab kelak..

ape pun..
aku nk ckp disini..
apepun korang ckp aku nk wat state ment ye disini..
AKU SAYANG SUME ADEK BERADEK AKU..
SAMPAI BILE2..
MEH AKU NK SEBUT SATU2 NAME ADEK BERADEK AKU...
IJAT(KAK LONG)
MIRA(KAK NGAH)
FIZAN(KAK LANG)
AZIM(BANG TEH)
DEE(KAK DE)
DIZA(KAK CHIK)
FINAS(BI)

*so any probs...

kalo x de bgs la...
kalo ade lg isu berbangkit pasal kitorang..
haish..tau la kuasa ahli kuarge bersatu..

*seb bek fizan x de aritu..kalo x...


k la..babai....

3 comments:

dita90 said...

once again i will say...
i love tis family!
jgn harap korg nak cuba 'sabotash'(btul ye eja?) kitaorg....
tunggu la korg kuasa kak ngah n kak lang!
xp

fyzns said...

cilakes ko adek....
tp bgus gk aku xde..
mau berasap telinga dgr...

gler touching seyh blog nie...
never in my life...i had this kind of relationship among friends...
x semua bleh dianggap famili...
but us...its like natural....
semua bleh flow sesame...
hope we stay together till the end...

p/s:inginku buat kenyataan disini...sekali lg kalu aku dgr ada org x puas hati ngan adek-beradek ku ini...aku ku teranjang mereka masuk ke dlm lubang kubur trus...
ckap jgn ikut sedap mulut babe...
kalu terase "korang" tergugat dgn kefofularan ktorg...jgn ar smpai nk jatuh kn ktorg...lu buat hal sendiri sudah...makhluk2 sebegini x layak hidup di muka bumi ini...
ingat amaran ini...gi mampus jer!!!

kak lang.....(fizan)

mira.r said...

cik...ejanya 'sabotage'
n knp kuasa kak ngah ngn kak lang je?
beratnye tggjwb kami....hahaha

but seriously...aku pun syg adek bradekku. sory la ktorg famous, tp at least ktorg bkn famous ats sbb2 yg x elok.
cube la tgk mcm mane id day nnt klu ktorg x active..
mari kite lihat siapa yg kena...