Friday, December 4, 2009

MOVE ON

new skin, new me, new life

i need 2 move on..
now u wont see the other side of me
coz u just see me..
the true me

just a little bit longer..
n ill be fine...


anyway..
2 my lovely fwens who always there 4 me..
izzati,amirah,afizan,muadzin,diyana,adiza n my very,very,very closest people on earth acap n my sweet little angle anith syafinas..
thank 4 everything..if i could gv the whole things u guys want i will..
n my promis is..i will always luv u guys..

'In my friend, I find a second self.'


dis is me(jgn ganggu kalo die tgh tension..hehe)

mira n diza...(cantek tudung, besar bunge..haha..sengaje..)


ajim, ijat dan fizan..(tgk tudung fizan..hehe)

ijat, hantu gile, dee...(alolo..comey nye ijat ngan dee..muahaha)

acap n me..(see i ble rase kite jd best fwen since part 1 lg..hehe)

sweety little finas..(gamba first u bg kat i..haha)



kenape ltk gamba part 1..
sbb korang comel..wakaka

nk2 yg make up 2..
haha

10 comments:

norulqalbi said...

anything happened juney??

all the best for u out there~~~

:)
=D

shafinas razali said...

ngahhahah.
leviu tooo!

friends are forever.
friends are like 3 second glue.
stick together,stay forever.

Muhammad Juni Haiqal said...

ceca: tq..hehe

fienot: lebiu 2,3,4..friends not like art gum..coz art gume ble bukak..haha..gile id mamat nih

dee said...

gile pix part one.
kahkah..


suci2..

^.^

Muhammad Juni Haiqal said...

tau xpe..
wakaka..
sesuci embun pg..tgk la fizan ngan si ijat..
plg suci la..
wakaka

fyzns said...

hoi2...
kutuk aku nmpak...
ciss...zaman pkai tudung tu dh xde..

luv u 2 juni...
friends 4 eva...

dee said...

diza berbaju puple.
bertudung litup.
haha

shafinas razali said...

diza paling comel dan suci sbnye. hah

Muhammad Juni Haiqal said...

wakaka..sgt suci..
wakaka..kini..
ntah dimane gerangan tudung itu..
wakkaaka

mira.r said...

bloody hell!!
aku br bkk blog ni...cisss...