Thursday, July 23, 2009

hello new york...cettt

tadaa...(nada akak bukak bekas nasi tibe2 nasi tade)


hihi
cukup lame..
too long..
kini aku kembali dgn azam baru..cettt..
haha
sudah hampir sebulan ku tidak berblog..
jgn slhkan ku.
slhkan keadaan..cett

ok kwn2..
ape berlaku kpd diriku..

1. aku wat 6 kali rayuan kolej(fuck offf)
2. aku dpt lect furniture yg best...hemm.
3. lect id gile terbaek('azim nnt tampal kat pintu klas A out 4 research)
4. aku da seminggu x makan ayam, ikan, daging..hanya sayur pilihan kalbu..
5. yg ni cam terbaek ckit la..ehemmm...UITM SRI ISKANDAR TOTOP!!!...hihi


x kan 5 je kot..
hihi
actually banyak lg ni..
-cinta i terbongkar di khlayak ramai..huhu
-ade kump. yg terpecah..ewahhh..hihi..maksod i meet uncle ussein ok..
-ptptn x masok lg..(yg ni memang nk kene carut..mari2...fu*k..eh..malu2 pulak..FUCK!
-lawak x...h1n1 serang uitm je..haha


banyak lg la..
nnt kite sambung2 lg..


*enjoying life at home...home sweet home..
buhbye..
uuuuuuu...ssssssssss

6 comments:

akeep razalee said...

*lol* ko at umah kew???mri tuwon ump...ane tau kot2 ko dtg ump ble tutop....h1n1 la katekan...

mai blog ak

sham said...

awat stress smcam ni, tkot aq..
cue la epi2 ckit. kat umah? haha
mkin gmuk la ko juni..

Muhammad Juni Haiqal said...

perhatian..
sy x gemok ok kwn2..
buktinye..sy menjadi vegetarian tegar skang..
selamat tinggal mcd kuh..
*kdg2 ble la kot..
hoho

sham said...

hehe aq nk tgk bpe lme ko le than! ^^
nway all de bes k!
ele ari 2 jmpe ko ko ok je.. xde point tuk diet la juni oi..

Muhammad Juni Haiqal said...

hey..aku x diet..cume beralih angin..
menggilai sayur pula kini..
haha

shafinas razali said...

kau punye virus dah serang antibody aku tahu takkk? balasan nyee,aku kena duduk rumah SAHAJA. T_T