Tuesday, June 23, 2009

BABI ITU SGT BABI

kebabian melampau...
kepalatan terlampau..

kenape?
ye sng je..
kerana i x dpt kolej..
gile babi kan..


mari kite wat sedikit experimen

bhn2
1.muhammad juni haikal
2.budak id
3.uitm
4.xtiviti fuck off yg membuang mase
5.kad xtiviti fucking shit


inference
Juni x dpt kolej kerana beliau x aktif dlm xtiviti fuck off yg membuang masa

hypothesis
1. Semakin banyak xtiviti yg diikuti juni smakin tinggi peluang utk mendapat kolej
2. semakin banyak xtiviti yg diikuti juni semakin banyak assingment id x siap

variable
1. dimalarkan: kedudukan uitm
2. dimanipulasikan: jumlah xtiviti yg dilakukan
3. bergerakbls: dpt kolej or failed xm

conclusion
1.universitiku tidak menghiraukan fokus utama iaitu pelajaran as long as anda banyak xtiviti bodo so anda dpt kolej
2.sem dpn aku tidak perlu beljar hanya perlu mengambil sticker fuck off utk ditampal diatas kad fucking shit so aku dpt kolej
3.aku gagal dlm peljaran hanya kerana aku nk dpt sticker..


GILE BODO KAN....BANGKAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

7 comments:

shafinas razali said...

yeahh. nih yg nakk buat MOGOK STUDIO BASE nihh. bwk t-square pegi mengamok. woh,fiwiit. tgk aa brani takk brani. ceh

Muhammad Juni Haiqal said...

ayuh la kite..
aku angkat meja drafting..

fyzns said...

aku nk bakar jer uitm tu...
JOM!

anuwa said...

juni, ini lah post paling bernas ko tulis.. tabik spring lantun punya..

ko membuat aku x dapat menahan nafsu ke-bitch-ian ku juga, jadi:

**** ***** ****** *** *** ****** ****** ******* ****** ***** ***** ******!!! ****!!

p/s: censor sebab staff boleh detek. cam cel.

Muhammad Juni Haiqal said...

haha..ayuh fizan..
kpd cik nua..kite harus brani ye..
wakaka

dita90 said...

mmg best la blog ni!
FUCK WIT ALL D AKTIVITI....
dont like it at all...

mira.r said...

haha...
mogok aku nk join.
dh brp ribu kali menyumpah uitm dh ni
time 4 action!