Thursday, May 28, 2009

i need time..space..i need me....

tke2..tajuk tu lg ape..
haha..lagu kakak aku la..tajuk die overprotected..
gile pasan mamat nih..eh suke ati aku la..

waaaaaaaaa...
lame gile ma x menaip di ats tikar ni..
da berabuk da..
cik nah..ni ha..bile nk lap tikar ni..
hey..kite bayar die lari endon plak..
oo..sori2..over ckit..
anyway..hemm
da lame x tulis kat cni..
actually ngah recover so kene la tinggal kan dunia tanpa sempadan ni..
haha


actually da lame x melawat laman sesawang ni..hey..i mean laman sesawang..
haha
korang tau ke ape...
haha

anyway..now im back wif new spirit..new me..new juni la..
jap2..ape yg baru nye..msm je ketiak ko..haha
sirius la..
hey ko jgn la taip
suke ati aku la..
hey..
(sori2..harry ngan i ngah gaduh..)bese la..da x dpt kwl da identiti aku yg ke2 ni



enough!!!!(if juni pakai spek maksodnye identiti ke4 die da kua..'ustat')

ok2..juni sudah mengarut...
hemm...
minggu lps g skola amek sijil ngan sahabat2 ku yg best..
haha
apiz,alip,alip sopian,faiz(walaupun sekejap),fibo,bad n ade la lg..
anyway best gilela dpt jumpe anda sume..
hemm..jumpe dak pompuan gak..
waaa...aku x sangke la diorang ble jd cantik..kalo aku tau...(junie enough..haha)
tp spt bese..makhluk ni mmg suke x bw kamera time ade mende2 penting cani..
da la juni..ko mmg camtu..
haha


anyway..miss them la..
yg x dtg pun miss gak..
miss tres hermanas la..hoi..ko merepek ape ni malauuunnn..

ape la cite kakak2ku n adek aku n abgku..
haha..


*faiz pasal balik awal sgt...huhu


waa...x sangke lak hidup tanpa internet hampir seminggu juni haikal still alive..

haha..
k la..

anyway i still need time la lalink..bukan i x nk..
tp lalink tau je la kan...
k la lalink..i nk pegi da ni..jauh dr u..
huhu..


ps/lalink is my blog ok..


k..bubai..


*bella luna best gile..dgr2..

2 comments:

mira.r said...

ar...ok....
gle dh adik aku sorg nih...

shafinas razali said...

bella luna? sedap sedap. boleh buat nm new born kitty. hohoho