Friday, March 13, 2009

problem get worse...thanks to doughnut....

hemmm...
ni la die...
bile da duduk dlm satu society mcm2 masalh timbul...
haishh...



aku x nk la ckp ape2 pasal masalah budak id ni...
kang x pasal2 lak aku di 'island' kan...
so better la aku citer pasal donut...


PERHATIAN KPD SUME PELAJAR UITM PERAK...

donut kat koperasi dahlia sgt sdp...
msk ni aku da telan 4 ketul...


gile sedap dan lembut...
sirius wei...aku x tipu...
80 sen je...
tp sedap...


so aku cdg kan beli la...
sirius...sedap gile...

bukan mcm mkanan kat ade satu dm tu...
selagi ikan2 x kene sambar ngan petir, selagi tu la die x masak ikan tu...
haish...
x makan rugi lak duet kat dm...
mkn kang rugi lak masa kat jamban...
haishh...
pilih la sendiri...
pilihan di tgn anda...

*sumbody who can find me deli france plis....aku da sangap gile nk mkn...
huhu...


k la...
bubui....

No comments: