Friday, November 21, 2008

bangang nye gua**

penat nye...
penat gile...
asyik tido je..
ni rase nk blk uitm di hatiku ni...
ayoo...rahmats corner sti da rindu kat aku..
ngape la boring je tetibe ni..
nk jumpe her x cuti la pulak..
hemm..
bab tol la..(finas sila terangkan maksodnye)
ni rase nk kutuk org ni..
hemm...sape yek..
ade sesape yg name die naek kat blog aku ni ble la tinggal kan name penuh ngan no kad matrix skali ye...bukan ape sng nk ksn...wakaka
ape2 pun aku tetap nk kutuk aku nye pak guard...
bapak bodo...ade ke patut g saman aku ngan kechique ngan meor(bukan nama sebenar)..
wakaka..
tau x pasal ape..
sbb pakai selipar g kedai rahmats..
fu** ur self man..
bodo..
nk je aku gi balai polis bukit aman nk gi bayar saman ni...
nk tengok laku x surat saman die..
aku lantik ko jd guard soh jg pintu pagar je..
bukan soh menyaman..
aku mmg x puas ati ni..
nk je...heyyy...ape yg mampu aku ktkan..ko la pak guard yg aku akn kenang sampai ke akhir hayat..
da la...mls nk ckp pasal dat stupid,idiot,bloody,ape2 je la yg mencarut..
finas tolong aku lengkapkan kamus carutan ni..ko kan pro...hikhikhik..
da la...nk sambung titow..
haha..da x de pape yg bole di buat baik tido..
nite

No comments: